Ma már elengedhetetlen egy magára valamit is adó vállalkozás számára az online jelenlét. Professzionális és jól tervezett weboldal nem csupán online térben egy vitrin, hanem a sikeres vállalkozás kulcsa is. Azok a vállalkozások, amelyek az online térben jelen vannak, gyorsabban és könnyebben érhetik el célcsoportjukat.
Weboldalak tervezése során az aktuális trendek mellett figyelembe veszem, hogy ne csak szemet gyönyörködtető, de funkcionális és vállalkozásra szabott is legyen a weboldal. Legyen szó egy lenyűgöző és lényegre törő landing oldalról vagy egy több oldalas weboldalról, cél a vállalkozás teljes bemutatása és az ügyfél elégedettsége.
Az árakat minden esetben az ügyfél igényeinek és a projekt összetettségének figyelembevételével alakítom ki, így könnyen találsz megfelelő megoldást.
Legyek én a sikereid záloga az online térben, válassz engem, és ígérem nem hagylak magadra az oldal elkészülte után sem!
Weboldalak tervezése során az aktuális trendek mellett figyelembe veszem, hogy ne csak szemet gyönyörködtető, de funkcionális és vállalkozásra szabott is legyen a weboldal. Legyen szó egy lenyűgöző és lényegre törő landing oldalról vagy egy több oldalas weboldalról, cél a vállalkozás teljes bemutatása és az ügyfél elégedettsége.
Az árakat minden esetben az ügyfél igényeinek és a projekt összetettségének figyelembevételével alakítom ki, így könnyen találsz megfelelő megoldást.
Legyek én a sikereid záloga az online térben, válassz engem, és ígérem nem hagylak magadra az oldal elkészülte után sem!
Milyen is egy jó weboldal?
Egy jó weboldal kulcs az online jelenléthez és az első benyomás, amit nyújt egy vállalkozás vagy személy az interneten. Egy jó weboldal tehát nemcsak vonzó esztétikailag a felhasználóknak és a vállalkozás igényeinek, hanem funkcionalitásában is megfelel.
- Vizuálisan vonzó
- Felhasználó barát
- Reszponzív
- Biztonságos
- Keresőoptimalizált
- Tartalomgazdag
Legyen szó landing vagy több oldalas weboldalról, tervezése során a legújabb trendek mellett fontos szempont, hogy ne csak szemet gyönyörködtető, de a vállalkozásra szabott és funkcionális is legyen.
- Reszponzív - Minden felületen jól mutat
- Biztonságos - Védelem a hacker támadások ellen
- Modren - A vállalkozásra szabott design
- Keresőbarát - Könnyen a vállalkozásra találnak
- Könnyen kezelhető - Folyamatos tartalom frissítés
GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
A WordPress gyors, egyszerű, könnyen kezelhető.
Az ügyfelek is könnyen tudják szerkeszteni a tartalmat, és fejleszthetik weboldalukat újabb oldalakkal és blog posztokkal.
A WordPress töretlenül fejlődik, és rengeteg új weboldal már ezzel a cms rendszerrel készül mind kivállalkozások, mind pedig nagy cégek részére. Ez is jelzi a rendszer előnyeit.
A landing oldal és a weboldal alapvető különbsége, hogy a landing oldalnak egy konkrét célja van, míg a weboldal, a legtöbb esetben több aloldallal rendelkezik és többcélú internetes weblap. A weboldal lehet egyoldalas is, de ettől függetlenül különbözik a landing oldaltól.
A weboldal legtöbbször magán és céges bemutatkozás céljából készül, információs tartalmú, nem kimondottan értékesítési céllal készítették. Ez napjainkban az online marketing terjedésével egyre inkább tovább fejlődik, és az új honlapok egyre gyakrabban értékesítési célból is készülnek üzleti ajánlatokkal.
A landing oldal jelentése egy olyan weboldal, amely kimondottam feliratkoztatási vagy értékesítési céllal készül és arra tervezzük, hogy feliratkozókat gyűjtsön, szolgáltatásokat mutasson be, termékeket értékesítsen. Ezek lehetnek kisebb értékű szolgáltatások és termékek (például tanácsadás, könyv értékesítés, coach tanácsadás, masszázs szolgáltatás stb.), vagy nagyobb értékű termékek, mint egy új autó vagy egy új ingatlan, új lakás.
A landing oldal készítés olyan szolgáltatás ahol az elsődleges cél a látogató figyelmének felkeltése, megragadása, majd cselekvésre ösztönzése. A weboldal célja minél több kapcsolatfelvétel elérése.
A weboldal egy alapvetően információt tartalmazó honlap, amely témától függően bemutatja a weboldal tulajdonos személyét, szolgáltatásait, termékeit, blogbejegyzéseit, blogcikkeit. A weboldalt legtöbb esetben általános célból készítik, mert ma már szinte mindenki tudja, hogy az emberek rákeresnek a Google-ben a keresett termékre vagy szolgáltatásra, és ha van honlapunk, akkor könnyen elérhetjük ezeket az embereket.
A weboldal fontos szempontja, hogy szélesebb körnek bemutassa a tulajdonost, a vállalkozást, a vállalkozás által kínált szolgáltatásokat. Éppen ezért fontos tartalmi elemek jellemzik a weboldalt.
A weboldal főbb elemei: fejléc, logó, főmenü, elérhetőségek, a weboldal címe, szövegek és képek, CTA elemek, blog, e-mail cím vagy kapcsolat űrlap, adatvédelmi tájékoztató keresés űrlap és termékek bemutatása is.
A landing oldal fontos ismérve, hogy a célközönség számára tartalmaz olyan információkat, amelyek alapján a honlap eléri a célját, létrejön a feliratkozás, a vásárlás vagy akár egy időpontfoglalás tehát valamilyen cselekvést vált ki az oldal látogatójából.
A landoló oldalnak nincs főmenüje, vagy csak ritkán, azért, hogy a látogató ne tudjon elnavigálni az oldalról ezzel segítve a konverziót.
A landing oldal felépítése abban különbözik a weboldalétól, hogy általában nincs felső menüje és az oldal megfelelő részein jól látható CTA cselekvésre hívó gombok és tartalmi elemek vannak elhelyezve. A legtöbb esetben a fejlécben is található egy gomb, amivel lerövidíthető a lead elérése.
Landing oldalt akkor használjunk, ha magasabb látogatói konverziót akarunk elérni a weboldalon, vagy amikor Google ADS, Facebook, Istagram hirdetést, futtatunk egy marketing vagy reklám kampány alatt.
A landing oldalaknak több fajtája létezik a céljától függően. Hirdetésekhez olyan oldalt érdemes készíteni, amely nem jelenik meg a keresőkben, de olyan verzió is hasznos, ami a megfelelő keresőoptimalizált beállítások után megtalálható a Google keresőben és ezzel is növelve az oldalra látogató potenciális ügyfelek számát.
Egy weboldalnak több landing oldala is lehet, a céloknak megfelelően többet is érdemes létrehozni. A landing page nagy előnye, hogy célzottan egy cél érdekében készül, egy szolgáltatást vagy terméket mutat be, ezért sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy a célközönségből álló látogatók megrendelik a kínált terméket vagy szolgáltatást!
A weboldal legtöbbször magán és céges bemutatkozás céljából készül, információs tartalmú, nem kimondottan értékesítési céllal készítették. Ez napjainkban az online marketing terjedésével egyre inkább tovább fejlődik, és az új honlapok egyre gyakrabban értékesítési célból is készülnek üzleti ajánlatokkal.
A landing oldal jelentése egy olyan weboldal, amely kimondottam feliratkoztatási vagy értékesítési céllal készül és arra tervezzük, hogy feliratkozókat gyűjtsön, szolgáltatásokat mutasson be, termékeket értékesítsen. Ezek lehetnek kisebb értékű szolgáltatások és termékek (például tanácsadás, könyv értékesítés, coach tanácsadás, masszázs szolgáltatás stb.), vagy nagyobb értékű termékek, mint egy új autó vagy egy új ingatlan, új lakás.
A landing oldal készítés olyan szolgáltatás ahol az elsődleges cél a látogató figyelmének felkeltése, megragadása, majd cselekvésre ösztönzése. A weboldal célja minél több kapcsolatfelvétel elérése.
A weboldal egy alapvetően információt tartalmazó honlap, amely témától függően bemutatja a weboldal tulajdonos személyét, szolgáltatásait, termékeit, blogbejegyzéseit, blogcikkeit. A weboldalt legtöbb esetben általános célból készítik, mert ma már szinte mindenki tudja, hogy az emberek rákeresnek a Google-ben a keresett termékre vagy szolgáltatásra, és ha van honlapunk, akkor könnyen elérhetjük ezeket az embereket.
A weboldal fontos szempontja, hogy szélesebb körnek bemutassa a tulajdonost, a vállalkozást, a vállalkozás által kínált szolgáltatásokat. Éppen ezért fontos tartalmi elemek jellemzik a weboldalt.
A weboldal főbb elemei: fejléc, logó, főmenü, elérhetőségek, a weboldal címe, szövegek és képek, CTA elemek, blog, e-mail cím vagy kapcsolat űrlap, adatvédelmi tájékoztató keresés űrlap és termékek bemutatása is.
A landing oldal fontos ismérve, hogy a célközönség számára tartalmaz olyan információkat, amelyek alapján a honlap eléri a célját, létrejön a feliratkozás, a vásárlás vagy akár egy időpontfoglalás tehát valamilyen cselekvést vált ki az oldal látogatójából.
A landoló oldalnak nincs főmenüje, vagy csak ritkán, azért, hogy a látogató ne tudjon elnavigálni az oldalról ezzel segítve a konverziót.
A landing oldal felépítése abban különbözik a weboldalétól, hogy általában nincs felső menüje és az oldal megfelelő részein jól látható CTA cselekvésre hívó gombok és tartalmi elemek vannak elhelyezve. A legtöbb esetben a fejlécben is található egy gomb, amivel lerövidíthető a lead elérése.
Landing oldalt akkor használjunk, ha magasabb látogatói konverziót akarunk elérni a weboldalon, vagy amikor Google ADS, Facebook, Istagram hirdetést, futtatunk egy marketing vagy reklám kampány alatt.
A landing oldalaknak több fajtája létezik a céljától függően. Hirdetésekhez olyan oldalt érdemes készíteni, amely nem jelenik meg a keresőkben, de olyan verzió is hasznos, ami a megfelelő keresőoptimalizált beállítások után megtalálható a Google keresőben és ezzel is növelve az oldalra látogató potenciális ügyfelek számát.
Egy weboldalnak több landing oldala is lehet, a céloknak megfelelően többet is érdemes létrehozni. A landing page nagy előnye, hogy célzottan egy cél érdekében készül, egy szolgáltatást vagy terméket mutat be, ezért sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy a célközönségből álló látogatók megrendelik a kínált terméket vagy szolgáltatást!
Biztosan hallottál már a SEO-ról, ha van weboldalad vagy éppen most tervezel létrehozni egyet.
Benned is felmerült már valaha a kérdés, hogy “Mi az a SEO”? Akkor a legjobb helyen jársz!
A SEO egy angol mozaik szó, melyet a search engine optimization kezdőbetűi alkotnak.
A SEO magyarul keresőmotor optimalizálást jelent. A világ legnépszerűbb keresőmotorja egyértelműen a Google, de például a Yahoo! és a Bing is széles körben ismertek. A keresőmotort napi szinten használja mindenki, aki internetezik, de kevesen vannak tisztában a keresőoptimalizálás jelentésével.
Felhasználóként elvárjuk a keresőktől, hogy a keresésünk minél relevánsabb és megbízhatóbb találatokat eredményezzen. Soha nem szabad elfelejteni, hogy a keresőmotoroknak is az az érdeke, hogy a felhasználók keresése minél eredményesebb legyen, hogy visszatérő userekkel gazdagodjanak. Tehát összetett algoritmusokat alkalmaznak annak érdekében, hogy a keresés mindig eredményes és hasznos legyen a felhasználók számára.
A vállalkozásoknál létfontosságú kérdés, hogy a keresőmotor hányadik találatként jeleníti meg a weboldalukat. Bizonyított tény, hogy a legtöbb esetben az internetezők, csak a találati lista első, ritka esetben második oldaláig tekintik meg a találatokat. Egyszerűen belátható, hogyha a potenciális fogyasztó az első néhány találat között megtalálja azt, amit keresett, nem fog tovább kutakodni, ezért fontos egy weboldal SEO-barát kialakítása.
Két, szinte egyforma vállalkozást a találati lista első oldalának első helyétől a második oldal végén lévő helytől a keresőoptimalizálás hatékonyabb alkalmazása különbözteti meg.
Mit jelent a SEO a weboldalad sikeressége szempontjából?
Egy jól optimalizált weboldal kialakítása a vállalkozásod sikerének meghatározó tényezője. Egy ilyen weboldal több látogatót szerez magának, ez rövid úton több konverziót eredményez, ami egyértelműen hatással van az árbevételedre is.
Benned is felmerült már valaha a kérdés, hogy “Mi az a SEO”? Akkor a legjobb helyen jársz!
A SEO egy angol mozaik szó, melyet a search engine optimization kezdőbetűi alkotnak.
A SEO magyarul keresőmotor optimalizálást jelent. A világ legnépszerűbb keresőmotorja egyértelműen a Google, de például a Yahoo! és a Bing is széles körben ismertek. A keresőmotort napi szinten használja mindenki, aki internetezik, de kevesen vannak tisztában a keresőoptimalizálás jelentésével.
Felhasználóként elvárjuk a keresőktől, hogy a keresésünk minél relevánsabb és megbízhatóbb találatokat eredményezzen. Soha nem szabad elfelejteni, hogy a keresőmotoroknak is az az érdeke, hogy a felhasználók keresése minél eredményesebb legyen, hogy visszatérő userekkel gazdagodjanak. Tehát összetett algoritmusokat alkalmaznak annak érdekében, hogy a keresés mindig eredményes és hasznos legyen a felhasználók számára.
A vállalkozásoknál létfontosságú kérdés, hogy a keresőmotor hányadik találatként jeleníti meg a weboldalukat. Bizonyított tény, hogy a legtöbb esetben az internetezők, csak a találati lista első, ritka esetben második oldaláig tekintik meg a találatokat. Egyszerűen belátható, hogyha a potenciális fogyasztó az első néhány találat között megtalálja azt, amit keresett, nem fog tovább kutakodni, ezért fontos egy weboldal SEO-barát kialakítása.
Két, szinte egyforma vállalkozást a találati lista első oldalának első helyétől a második oldal végén lévő helytől a keresőoptimalizálás hatékonyabb alkalmazása különbözteti meg.
Mit jelent a SEO a weboldalad sikeressége szempontjából?
Egy jól optimalizált weboldal kialakítása a vállalkozásod sikerének meghatározó tényezője. Egy ilyen weboldal több látogatót szerez magának, ez rövid úton több konverziót eredményez, ami egyértelműen hatással van az árbevételedre is.
A válasz: IGEN!
A WordPress-el készült honlapok, legyen az landing oldal vagy weboldal, nagy előnye, hogy egy kis WORD ismerettel könnyedén szerkeszthető az oldal tartalma, ez által folyamatosan frissen tudjuk tartani a weboldalunkat és ez által újabb és újabb információkkal látjuk el meglévő ügyfeleinket, vagy tudunk újakat szerezni.
A WordPress-el készült honlapok, legyen az landing oldal vagy weboldal, nagy előnye, hogy egy kis WORD ismerettel könnyedén szerkeszthető az oldal tartalma, ez által folyamatosan frissen tudjuk tartani a weboldalunkat és ez által újabb és újabb információkkal látjuk el meglévő ügyfeleinket, vagy tudunk újakat szerezni.
150.000,- *
(AAM – 0%)
A Landing oldal csomagot azoknak a jellemzően kis- vagy egyéni vállalkozóknak, esetleg magánszemélyeknek ajánlom, akiknek fontos a minőségi megjelenés, de az induláshoz nincs szükségük összetett funkciókra. A weboldal tervezés során olyan megoldást kínálok, ami alkalmas bemutatkozásra, a legfontosabb marketing elemeknek köszönhetően a honlap eredményesen képes ügyfeleket hozni az internetről.
Ezen felül azoknak, akik most indulnak, vagy korábbi elavult oldalukat szeretnék lecserélni egy korszerűbb, Landing ooldal alapokon fekvő, mégis marketing szemléletű weboldalra.
- Egyedi webdesign
- WordPress alapú weboldal
- 1 oldalas weboldal
- Reszponzív megjelenés
- Tartalomfeltöltés
- GDPR beállítás
- Biztonsági beállítások
- Google Analytics, Search Console bekötése
- Alap SEO beállítások
- Kapcsolati űrlap
A weboldal készítésének ideje: 3 hét.
300.000,- *
(AAM – 0%)
A Weboldal csomagot azoknak a vállalkozásoknak ajánlom, akik hosszútávon szeretnék kihasználni az internet és a weboldal által nyújtott lehetőségeket. Ezen csomag már tartalmaz olyan marketing funkciókat, mellyel növelheti oldala látogatottságát, cége ismertségét.
Ezen felül azoknak, akik most indulnak, és szeretnének egy professzionális megoldást webes megjelenésükben. Az oldalhoz tartozó adminisztrációs felületen saját maguk tudják szerkeszteni az oldal tartalmát, híreket, eseményeket közzétenni.
- Egyedi webdesign
- WordPress alapú weboldal
- Reszponzív megjelenés
- Tartalomfeltöltés
- GDPR beállítás
- Biztonsági beállítások
- Google Analytics, Search Console bekötése
- Alap SEO beállítások
- Kapcsolati űrlap
- Főoldal
- Maximum 6 aloldal
- Adatvédelmi tájékoztató sablon
A weboldal készítésének ideje: 6-8 hét.
* A feltüntetett árak csak tájékoztató jellegűek! Minden esetben kérj egyedi ajánlatot. A tartalom feltöltés, amennyiben nem rendelkezel szöveges tartalommal és képekkel, Lorem Ipsum szöveg és Stock fotóval készül. Az adatvédelmi tájékoztató sablon egy útmutató, minden esetben szakember bevonását javaslom a végleges verzió elkészítéséhez!
Móni Attila
webdesigner, videó szerkesztő
webdesigner, videó szerkesztő
Székhely és levelezési cím
2536 Nyergesújfalu, Május 1. tér 10. 4, em. 15.
Elérhetőségek
adószám: 41295760-1-31